Pierwszy ważny wpis

Autor: M.M. niedziela, 26 lipca 2009

Witam, jestem początkującym fascynatem tworzenia i publikowania stron internetowych.
Moja przygoda dopiero się zaczęła 2 miesiące temu, więc jestem nowicjuszem w tym. Z drugiej strony nie robię tego zawodowo, jest to dla mnie jakaś forma spędzania czasu, którego, ze względu na to co robię, mam pod dostatkiem. Dlatego że traktuję to trochę jako hobby, nie chcę w to wkładać mnóstwa pieniędzy, i zlecać wszystkiego do zrobienia innym. Jestem typem człowieka, który lubi sam robić to co lubi.
Do czego teraz zmierzam ? Jestem w takim momencie, że wszystko, w tym temacie, dopiero poznaję, i chce dzielić się z innymi, na bieżąco, tym co znajdę, co wiem itp. Chcę pomóc ludziom, którzy tak jak ja, zaczynają właśnie przygodę z tworzeniem stron i traktują to jako przyjemność, co nie oznacza, że nie można robić tego na prawie profesjonalnym poziomie.
Oczywiście nie będę próbował zastępować profesjonalnych firm, zajmujących się pozycjonowanie i rzeczami z tym związanymi, ale myślę, że jest tyle rzeczy, które można zrobić samemu, i dzięki nim cieszyć się większą oglądalnością strony, czy nawet jakimś małym pasywnym dochodem, który może stać się później poważnym biznesem sieciowym, tak też może być. Po prostu, jeżeli uda mi się komuś pomóc, to kto wie, możne on pomoże kiedyś mi.

0 Responses to Pierwszy ważny wpis

Prześlij komentarz